MINECRAFT PREVIEW 1.20.50.22


İsveçdə oktyabrdır və çöldəki yarpaqlar misin oksidləşə biləcəyindən daha tez yaşıldan narıncıya dəyişir! Mən bu həftə eksperimental sınaqlara gələn yeni dekorativ bloklar haqqında lirik olaraq bütün bu dəyişiklik jurnalını mumla keçirə bilərdim, amma bunun əvəzinə sizə mis qapı, mis qapı, mis barmaqlıq və kəsilmiş mis bloka diqqət yetirməyinizi söyləyirəm! Bunların hamısı balqabaq və ya sürünənlərlə rənglənə bilsin deyə, mumla, kəsiklə və ürəyinizə sığışdırıla bilər. Həmçinin testə gələn yeni tuf blokları dəsti (nəhayət, tuf pilləkənləri!) və yeni yarasa toxuması! Həmişə olduğu kimi, bu yeni funksiyalar haqqında rəyinizi bildirməyinizi istərdik. Fikirlərinizi buradan bizə göndərin və bugs.mojang.com saytında hər hansı səhvləri bildirin Yeniləmə 1.20.50.22!

(Qeyd edin: Səbriniz üçün təşəkkür edirik! Bu Önizləmə və Beta indi yayılmağa başlayıb.)

EKSPERİMENTAL XÜSUSİYYƏTLƏR

MIS BLOK AİLƏSİ

Mis bloklar ailəsi genişləndi, o cümlədən:
  • Yonmuş Mis
  • Mis ızgara
  • Mis lampa
  • Mis Qapı
  • Mis Qapı
  • Yuxarıda göstərilənlərin hamısının oksidləşmiş və mumlu variantları

ÇİZİLƏNMİŞ MİS

Ortaq oksidləşmə səviyyəsinə malik 2 kəsilmiş mis plitələr ilə hazırlanmışdır
Daşkəsəndə hazırlana bilər

MİS TƏRQƏK

  • Mis ailəsinə xas olan yeni dekorativ blok növü
  • Ortaq oksidləşmə səviyyəsinə malik 4 Mis Blok ilə hazırlanmışdır
  • Daşkəsəndə hazırlana bilər
Xüsusiyyətlər:
  • Şəffafdır və işığın keçməsinə imkan verir
  • Kütlələr onların içində boğula bilməz
  • Redstone idarə edə bilməz
  • Düşmən dəstələri təbii olaraq onların üzərinə kürü verə bilməz

MIS LAMBA

  • Redstone impulsları vasitəsilə işıq emissiyasını dəyişə bilən işıq yayan blok
  • Digər Mis blokları kimi oksidləşir və daha az işıq saçır, onlar daha çox oksidləşirlər
  • Mis lampa: İşıq səviyyəsi 15
  • Açıq Mis Lampa: İşıq səviyyəsi 12
  • İşlənmiş mis lampa: İşıq səviyyəsi 8
  • Oksidləşdirilmiş mis lampa: İşıq səviyyəsi 4
  • Yerləşdirildikdə onun işığı standart olaraq sönür
  • Mis lampa enerjisiz olduğu halda, Redstone impulsunu aldıqda işığını yandıracaq və ya söndürəcək.
  • Mis lampanın işığı Redstone mənbəyi çıxarıldıqda belə, onu söndürmək üçün başqa bir Redstone nəbzini alana qədər yanır.
  • Redstone siqnalı ilə təchiz edilərkən Mis Lampaların mərkəzində Redstone kristalı parlayacaq
  • Mis lampanın işığı yandıqda, müqayisəçilər 15 siqnal gücünü oxuyacaqlar
  • Redstone gücünü keçirmir
4 mis lampanı aşağıdakılarla düzəldə bilər:
  1. Ortaq oksidləşmə səviyyəsinin 3 mis bloku
  2. 1 Blaze Rod
  3. 1 qırmızı daş tozu

MİS QAPILAR VƏ TAPQAPLAR

  • Zamanla oksidləşə bilən və mumla örtülə bilən Qapı və Qapıların mis variantları
  • Taxta Qapılar kimi işləyir, çünki onlar Redstone kimi qarşılıqlı təsirlə açılıb bağlana bilir
  • Ortaq oksidləşmə səviyyəsinə malik Mis Blokları ilə hazırlanmışdır

TUFF BLOK AİLƏSİ

Tuf, öz blok ailəsinə sahib olmaq üçün genişləndirildi, o cümlədən:
  • Pilləkən, Plitələr, Divar və Çiseled variantları
  • Pilləkən, Plitələr, Divar və Kəsilmiş variantları olan tuf kərpicləri
  • Pilləkən, Plitələr və Divar variantları ilə cilalanmış tuf
  • Bütün Tuf variantları Daşkəsəndə hazırlana bilər
BU EKSPERİMENTAL BLOKLAR ÜÇÜN MƏLUM MƏSƏLƏLƏR:
  • Mumlu Mis ızgara - Pətək ilə sənətkarlıq masasında hazırlana bilər, lakin birbaşa mumlu mis bloklardan sənətkarlıq Crafting Stone və ya Daşqıran üçün işləmir.
  • Yonmuş Mis - Crafting Cədvəli vasitəsilə hazırlana bilməz
  • Balmumu ilə işlənmiş mis - Pətək ilə sənətkarlıq masasında hazırlana bilər, lakin birbaşa mumlu mis bloklardan sənətkarlıq Crafting Stone və ya Daşqıran üçün işləmir.
  • Tüf Blokları - Crafting Cədvəli ilə hazırlana bilməz, lakin Daş Kəsici ilə edilə bilər

XÜSUSİYYƏTLƏR VƏ XATLARI DÜZƏLƏNMƏLƏR

Bu yeniləmədə məlum problem: Yaradıcı Uçuş sürəti yerə toxunduqdan sonra xeyli azalır

BAT

Yarasa indi yenilənmiş model, animasiyalar və faktura sayəsində yeni görünüşə malikdir

BLOKLAR

Oyunçu və başqa bloku çəkən geri çəkilən Yapışqan Pistonu çəkən Yapışqan Piston və başqa bir blok artıq oyunu pozmur (MCPE-175790)
Xor Çiçəkləri artıq hər hansı bir mərmi tərəfindən məhv edilə bilər, zərbədən sonra artıq yox olmayacaq

BƏZƏLƏNMİŞ QAZLAR

Bəzəkli Qabların qırılması zamanı çıxan səslər "daha dağıdıldı"

OYUN

Oyunçuların inventarlarını tərk etmiş bir elementdən istifadə etmək üçün buraxdıqdan sonra qalxanla bloklaya bilməməsi problemi həll edildi (MCPE-171346)

MOBS

  • Dünyanı yenidən yükləyərkən zəncirlənmiş dəstə zəncir sahibi ilə eyni hissədə deyilsə, aparıcılar artıq qırılmayacaq (MCPE-157182)
  • Yanan dəstələr əsas əllərində bir şey tutduqda artıq hədəflərinə atəş yaymırlar
  • Bir dəstənin oyunçuya və ya digər dəstələrə hücum edə biləcəyini müəyyən etmək üçün hesablamalar dəyişdirildi. Əvvəllər bir dəstənin üfüqi eni onların hücum imkanlarını müəyyən etmək üçün istifadə olunurdu və hündürlüyü heç bir təsir göstərmirdi. Kütlənin hücum edə biləcəyi sahə indi onların üfüqi istiqamətlərdə uzanan sərhəd qutusudur.
  • Bu dəyişikliyin təsirinə məruz qalan dəstələr Axolotl, Bee, Blaze, Cave Spider, Delphin, Summerman, Enderman, Endermite, Fox, Hoglin, Husk, Iron Golem, Panda, Piglin, Piglin Brute, Pillager, Silverfish, Skeleton, Spider, Stray, Vindicator, Warden, Wither Skeleton, Wolf, Zoglin, Zombie, Zombie Pigman və Zombie Villager
  • Yeni çatma hesablanması üfüqi olaraq 0,8 blok uzadılmış hücum edən dəstənin məhdudlaşdırıcı qutusudur. Bu genişləndirilmiş qutu hədəfin məhdudlaşdırıcı qutusu ilə üst-üstə düşərsə, hücum çata bilər
  • Bu dəyişiklik oyunçuların əlçatanlığına təsir göstərmir

TOXUNMA İDARƏLƏRİ

  • Oyuncunun toxunma nəzarəti olmadan toxunma nəzarəti fərdiləşdirməsinə daxil ola bilməsi problemi həll edildi (MCPE-175530)
  • İSTİFADƏÇİ İNTERFEYSİ
  • Yükləmə ekranı indi oyunçunun gedişatına əsaslanan 3 kateqoriya ipucu göstərir

TEXNİKİ YENİLİKLƏR

KAMERALAR

  • Kamera pleyerin radiusundan kənarda yerləşdirildikdə məzmun xəbərdarlığı əlavə edildi

ƏLAVƏLƏR VƏ SCKRIPT MÜHriki

  • Məzmun jurnalı ekranına Təmizləmə düyməsi əlavə edildi

API

  • EntityNpcComponent ilə skriptlərə ilkin NPC dəstəyi əlavə edildi

REDAKTOR

  • Redaktor və ona uyğun API erkən inkişaf mərhələsindədir və Windows PC Bedrock Preview qurğularında klaviatura/siçan üçün əlçatandır. #BedrockEditor ilə sosial kanallarda bizi tag edin.
  • Redaktordan necə istifadə edəcəyinizi öyrənin, komanda ilə əlaqə saxlamaq üçün GitHub Discussion forumuna qoşulun və başlanğıc dəst və nümunələr vasitəsilə genişləndirmələr qurmağa başlayın.

Bu həftə yeniləmələr:
  • Xüsusiyyətlər kimi parametrlər kateqoriyalarını ehtiva edən API sinif SettingsManager əlavə edildi.
  • Əmlak parametrləri əlavə edildi: ExtensionContext API üçün SettingsManager.
  • Qrafik parametrləri xassələrini idarə etmək üçün get, getAll, set və setAll funksiyaları ilə API sinif GraphicsSettings əlavə edildi.
  • Əlavə edilmiş API enum GraphicsSettingsProperty və mövcud qrafik parametrləri xassələri üçün GraphicsSettingsPropertyTypeMap yazın.
  • Camera API-dən istifadə etmək üçün yenilənmiş Grapple “Quick Teleport” funksionallığı. “G” istifadə edərək hədəf bloka sürətli teleport etmək üçün mübarizə aparın. “F” ilə Seçimi çərçivəyə salmaq üçün mübarizə aparın.

QRAFİKİ

  • Bir varlığa bir hissəcik emitenti əlavə edildikdə, lakin hissəciklər dünyada simulyasiya edildikdə, hissəciklər artıq dünya ilə düzgün şəkildə toqquşur.

ƏŞYALAR

  • "minecraft:use_duration" adı "minecraft:use_modifiers" olaraq dəyişdirildi və json formatının 1.20.50 və daha yüksək versiyalarında "hərəkət_dəyişdirici" parametri əlavə edildi.
  • json formatında 1.20.50 və daha yüksək versiyalarda köhnəlmiş "minecraft:chargeable". "hərəkət_dəyişdirici" davranışı üçün əvəzinə "minecraft:use_modifiers" istifadə edin

EKSPERİMENTAL TEXNİKİ XÜSUSİYYƏTLƏR

GAMETEST

  • Simulyasiya edilmiş Oyunçu
  • stopUsingItem indi istifadə olunan elementi qaytarır

QRAFİKİ

  • Təxirə salınmış texniki baxışda tərs görünən sabit hündürlük xəritələri

SCRIPT API

  • Sabit @minecraft/server-ui formaları xam mətnə daxil edilərkən oyunçu tablosu məlumatlarını düzgün göstərmir

API

  • Müəssisə tipli və ya qeyri-müəyyən olmaq üçün sabit hədəf xüsusiyyəti obyektin hədəfi olmaya bilər
  • EntityHitInformation
  • Sabit obyekt mülkiyyəti Müəssisə tipli və ya qeyri-müəyyən ola bilər, çünki obyekt müəyyən edilməmiş ola bilər
  • EntityInventoryComponent
  • konteyner üzvü dəyişəni indi onun Konteyner və ya qeyri-müəyyən ola biləcəyini düzgün şəkildə əks etdirir
  • qurum üzvü dəyişəni indi onun Müəssisə və ya qeyri-müəyyən ola biləcəyini düzgün şəkildə əks etdirir
  • ItemStartUseOnAfterEvent
  • itemStack indi isteğe bağlıdır
  • ItemStopUseAfterEvent
  • itemStack indi isteğe bağlıdır

MİNECRAFT PREVIEW VƏ BETA HAQQINDA MƏLUMAT:
  • Bu işdə olan versiyalar qeyri-sabit ola bilər və son versiya keyfiyyətini təmsil etməyə bilər
  • Minecraft Preview Xbox, Windows 10/11 və iOS cihazlarında mövcuddur. Ətraflı məlumatı aka.ms/PreviewFAQ ünvanında tapa bilərsiniz
  • Beta Android-də (Google Play) mövcuddur. Betaya qoşulmaq və ya ondan çıxmaq üçün ətraflı təlimatlar üçün aka.ms/JoinMCBeta saytına baxın
Şərhlər (0)
Şərh əlavə edin
Şərh
reload, if the code cannot be seen