MINECRAFT PREVIEW 1.20.60.23
Minecraftda macəraları sevirəm. Biomları araşdırın! Mədən işi! Düşünürəm ki, canavarım da bunu sevəcək, amma mən həddindən artıq qoruyucu rəqəmsal it valideyninəm ki, onları bazadan kənara buraxa bilməyəcəksiniz. Bugünə qədər! Çünki armadillo nəinki Minecraft: Bedrock Edition Preview və Beta-nın buraxılışdan əvvəlki versiyalarına gəlir (onun sitayişə layiq yuvarlanan animasiyasını yoxlayın!), həm də canavar zirehləri də gəlir.
Hörümçək gözlərini sevən neytral, savannada yaşayan və təhlükə hiss etdikdə yuvarlanan ehtiyatlı armadillonun ilk təkrarı ilə tanış olun. Armadillos həmçinin canavar zirehləri hazırlamaq üçün istifadə oluna bilən bir qayçı da buraxır ki, bu da hazırda dördayaqlı dostunuza almaz at zirehləri qədər qoruma verir. Snazzy və daha təhlükəsiz! Həmişə olduğu kimi, armadillo və canavar zirehləri haqqında rəyinizi çox istərdik, ona görə də lütfən, burada nə düşündüyünüzü bizə bildirin və bugs.mojang.com saytında hər hansı bir səhv (hörümçək gözləri daxil deyil) bildirin. İndi məni bağışlasanız, mən və tüklü dostum sevimli piksel kolleksiyası ilə bağlı nə qədər narahat ola biləcəyimi sınamağa hazırıq!
EKSPERİMENTAL XÜSUSİYYƏTLƏR
ARMADILLO
- Armadillo əlavə edildi
- Armadillo neytral kütlədir
- Armadillo Scutes'i vaxtaşırı düşür
- Fırçalananda Armadillo Scutes düşür
- Savannalarda kürü tökür
- Sevimli yemək Hörümçək Gözləridir
- Armadillo təhlükə aşkar etdikdə yuvarlanır
- Təhdidlər bunlardır:
- Sprint edən oyunçular
- Dağda və ya avtomobildə olan oyunçular
- Ölümsüz dəstələr
- Qaçarkən, suda, havada və ya sürükləndikdə yuvarlanmır
- Armadillo büküldükdə yerimir, yeyə bilmir və yeməklə sınanmaz
- O, təhdidləri skan etməyə davam edir və 3 saniyə ərzində heç bir təhlükə aşkarlanmazsa, o, açılacaq
ARMADILLO SCUTES
- Qurd Zirehi hazırlamaq üçün istifadə edilə bilər
- Armadillos tərəfindən atıldı
- Dispenserlər Armadillo Scutes-i Armadillos-dan təmizləmək üçün istifadə edilə bilər
WOLF ARMOR
- Yetkin bir əhliləşdirilmiş Qurdda Qurd Zirehindən istifadə Qurdda zirehlə təchiz olunacaq
- Yalnız canavar sahibi canavar zirehini öz əhliləşdirilmiş canavarına taxa bilər və bunu nəzərə alaraq Dispenserlər canavar zirehini canavarlara taxa bilməzlər.
- Zireh geyinmiş canavar üzərində qayçı istifadə etmək onun zirehdən düşməsinə səbəb olacaq
- Yalnız Qurdun sahibi ondan Qurd Zirehini kəsə bilər və bunu nəzərə alaraq Dispenserlər Qurd Zirehini Qurdlardan çıxara bilməzlər.
- Wolf Armor, Diamond Horse Armor ilə eyni qoruma təmin edir
- Əgər canavar zireh geyərkən ölürsə, o, zirehini yerə atacaq
BLOKLAR
- Sınaq kameralarında məruz qalmış, havaya məruz qalmış və oksidləşmiş mis lampaları indi mumla örtülmüşdür (MCPE-176949)
- Trial Spawner, bütün oyunçular üçün hər döyüşdə yalnız bir dəfə qənimət cədvəlini təsadüfiləşdirir
MİS TƏRBƏK
- Mumlu Mis Izgara şəffaflığı ilə bağlı problem həll edildi (MCPE-177171)
- MEH
- Breeze küləyi və külək yüklənməsinin göstərilməsi düzəldildi
ƏMRƏLƏR
HUD elementlərinin görünməsini gizlədəcək və sıfırlayacaq yeni əmr əlavə edildi./hud gizlət <hud element>
/hud sıfırlama <hud element>
Mövcud HUD elementləri bunlardır:
- kağız kukla
- zireh
- alət ipuçları
- touch_controls
- çarpaz işarə
- hotbar
- sağlamlıq
- irəliləyiş_bar
- aclıq
- hava_baloncukları
- at_sağlamlığı
- hamısı
XÜSUSİYYƏTLƏR VƏ XATLARI DÜZƏLƏNMƏLƏR
OYUN
- Ölçülər arasında tez-tez keçid zamanı qəza baş verməsi düzəldildi (MCPE-166934)
- Oyunçuların 62 (MCPE-168518) kimi müəyyən hündürlüklərdə qarşılıqlı təsirlər həyata keçirərkən gözlənilməz düşmə zədəsi almasına səbəb olan müəyyən hallar düzəldildi.
- Üzərində dayanarkən bloklar qurarkən bəzən gözlənilməz yıxılma zədəsi alan oyunçular üçün düzəliş yenidən təqdim edildi (MCPE-120140)
- Oyunçuların gözə çarpan şəkildə düşmədikləri çıxıntıların yaxınlığında gözlənilməz yıxılma zərəri ala biləcəyi bəzi hallar düzəldildi (MCPE-120140)
MOBS
Zombilər kimi dəstələrin yerdən bütün əşya yığınlarını götürə bilməməsi problemi həll edildiQRAFİKİ
Xbox Series konsolları üçün 4k ayırdetmə dəstəyi əlavə edildiİSTİFADƏÇİ İNTERFEYSİ
Yeni Play ekranındakı dostlar qutusu indi qoşulma düyməsi ilə dost dünyasına qoşulmağa imkan verir. Lütfən, bu yeni funksiya ilə bağlı rəyinizi burada göndərin!DÜNYA EKRANINI YENİLƏNİB EDİT
Ən son Bedrock Preview yeni dizayn edilmiş təcrübədə dünyalarınızı redaktə etməyin yeni üsulunu təqdim edir. Bəzi funksiyalar hələ dəstəklənmir, lakin biz sizə qurduğumuz şeyə ilkin nəzər salmaq istədik. Yenilənmiş Edit World təcrübəsi bu gündən etibarən tədricən oyunçulara təqdim ediləcək.Dəyişikliklər: Redaktə Dünyası təkmilləşdirilmiş naviqasiya, daha çox təsvir və Yeni Dünya Yarat Ekranına uyğun gələn yeni görünüş və hiss ilə yenilənir. Növbəti günlərdə o, tədricən Android, iOS, Windows və Xbox-da yayılacaq. Biz hələ də digər platformalar üçün dəstək və bəzi kiçik səhvlər və təkmilləşdirmələr kimi bəzi şeylər üzərində işləyirik. Mümkün olan ən yaxşı təcrübəni təmin etmək üçün bu funksiyalar üzərində işləmək üçün bizə daha çox vaxt lazımdır. Nə düşündüyünüzü eşitmək istərdik! Rəy Saytında öz rəyinizi paylaşın və başlığa "Dünyanı Redaktə et" yazın ki, biz onu tapa bilək.
SALAHATLAR
Səltənətiniz üçün yeni sosial mərkəz olan Realms Stories təqdim edildiRealms Stories xüsusiyyətlərinə aşağıdakılar daxildir:
- Hekayə Lenti – sizə ən gözəl oyun anlarınızı Realm üzvlərinizlə paylaşmağa imkan verir
- Zaman qrafiki – digər üzvlərin səltənətdə nə vaxt oynadığını görməyə imkan verir
- Üzvlər nişanı – bütün Realm üzvlərinin siyahısını və onların icazə səviyyələrini göstərir
- Nəzərə alın ki, Realms Stories 1.20.60.23-ü ilk dəfə işə saldığınız zaman əlçatan olmayacaq. Realms Stories istifadə etmək üçün oyunu işə salın, bağlayın və sonra yenidən işə salın.
Məlum problemlər:
- Siz Realms Stories-dən çıxıb geri qayıdana qədər Hekayə Lenti digər istifadəçilər tərəfindən dərc edilmiş yeni hekayələrlə güncəllənməyəcək
- Realma dəvət edilmiş, lakin hələ qoşulmamış istifadəçilər və Aləmdə olan, lakin o vaxtdan ayrılmış əvvəlki üzvlər Üzvlər tabında görünəcək
- Sahibləri hekayələr/şərhlər haqqında məlumatlandırmaq işləmir
- Realm sahibi kimi 'Üzvləri İdarə et' düyməsini klikləməklə nəticələnə bilər
- Şərhlər həmişə düzgün görünməyə bilər
- Ekran oxuyucu hekayəsi tamamlanmayıb
- Realm üzvləri özlərini Üzvlər tabında görmürlər
TEXNİKİ YENİLİKLƏR
ƏLAVƏLƏR VƏ SCKRIPT MÜHƏRİCƏSİ
- "minecraft:geometry.full_block" identifikatoru "minecraft:geometry" blok komponenti üçün əlavə edildi
- "minecraft:geometry.full_block" identifikatoru mərkəzləşdirilmiş 1x1x1 kub həndəsəsini təmin edir
- Material_instances komponenti ilə "render_layer": "şəffaf" ilə birləşdirildikdə, o, əvvəllər "minecraft:unit_cube" komponentinə daxil edilmiş yalnız göstərmə imkanlarına imkan verir, o cümlədən:
- Həm vanil, həm də xüsusi qonşu tam blokları əhatə edir
- Göstərmə performansını yaxşılaşdırmaq üçün qonşu vanil və xüsusi qonşu tam bloklarla üzləri kəsir
- Yaradıcılara blok başına vəziyyət biti/permütasiya sayına (MCPE-177045) çatan və ya onu aşan məzmunu müəyyən etməyə kömək etmək üçün məzmun xətası qeydi əlavə edin.
ÜMUMİ
Sənədlərdə vanil "orientation" blok vəziyyəti üçün sadalanan dəyərlər yeniləndiAPI
Vanil metadatasının yaradılmasına Biome Registry biom adları və StructureFeatureType enum əlavə edildiKOMPONENTLƏR
Aktyorun qidalana biləcəyi şərtləri müəyyən etməyə imkan verən "yaşlı" komponentə "interact_filters" sahəsi əlavə edildiREDAKTOR
Redaktor və ona uyğun API erkən inkişaf mərhələsindədir və Windows PC Bedrock Preview qurğularında klaviatura/siçan üçün əlçatandır. #BedrockEditor ilə sosial kanallarda bizi tag edin.Redaktordan necə istifadə edəcəyinizi öyrənin, komanda ilə əlaqə saxlamaq üçün GitHub Discussion müzakirə forumuna qoşulun və başlanğıc dəst və nümunələr vasitəsilə genişləndirmələr yaratmağa başlayın.
Bu həftə yeniləmələr:
- Seçim alətində BlockType üçün defolt blok indi 'ot'dur.
- Skriptlənmiş xüsusiyyət panelləri müəyyən hündürlüyə çatdıqdan sonra indi sürüşdürüləcək.
- Redaktor Playtest paneli indi səviyyələri sınaqdan keçirərkən günün vaxtının və havanın təyin edilməsini, həmçinin tərtibata kiçik düzəlişləri dəstəkləyir. Playtest panelindəki vaxt Minecraft vaxtını (0-23999) və ya 24 saat vaxtını (00:00-23:59) dəstəkləyir.
- TypeScript obyektini faydalı yük kimi tranzaksiya yığınına itələmək və tranzaksiya sistemi geri qaytarma və ya təkrarlama hadisəsi qəbul etdikdə faydalı yükü qəbul edəcək bir sıra işləyici funksiyalarını qeyd etmək üçün yeni bağlamalar və skriptlərə dəstək əlavə edildi.
- Redaktora Naviqasiya qeyd sistemi əlavə edildi. Xüsusiyyətlər və funksionallıq haqqında ətraflı məlumat üçün GitHub buraxılış qeydlərinə baxın.
- StringFromExtension üçün ixrac əlavə edildi ki, o, həm daxili, həm də xarici Creator genişləndirmələrində istifadə oluna bilsin
- Redaktora yeni xətt aləti əlavə edildi. Xüsusiyyətlər və funksionallıq haqqında ətraflı məlumat üçün GitHub buraxılış qeydlərinə baxın.
- Redaktor UI indi oyun pəncərəsinin ölçüsünə deyil, ekran həllinə görə miqyas alır.
- Oyun/test panelindəki əmlak seçimləri oyun yenidən yükləndikdə öz dəyərlərini saxlayır.
- Bu həftə biz rəsmi olaraq v0.4.X semantik iterasiyalarını bağlayırıq və v0.5 istiqamətində işimizi tamamlamış hesab edirik. Əlavə təfərrüatlar və bütün v0.4.X iterasiya yeniləmələrinin ümumi xülasəsi üçün GitHub-da buraxılış qeydlərinə baxın.
MOLANG
- Eksperimentaldan Molanq sorğularını buraxdı
- query.is_cooldown_type
- query.cooldown_time
- query.cooldown_time_qalan
- query.relative_block_hans_tag var
- query.relative_block_all_tegs
- query.block_neighbor_hes bir_tag
- query.block_neighbor_bütün_teqləri var
- query.block_hes_tag
- query.block_bütün_teqləri var
- query.bone_orientation_trs
- query.bone_orientation_matrix